بشنو
نوشته شده توسط : راحیل

بشنو درد این دل را…

دلی که خیلی تو را دوست دارد و تنها تو را دارد.

بشنو که این دل یک عالمه حرف دارد،

حرفهای عاشقانه برای تو ، گوش کن به درد دلم.

تو همانی که دلم میخواست و آرزو داشت تا تو برای او شوی .

تو همان رویایی هستی که این دل درونش نهفته بود.

یک رویای پر از عشق…

تویی همان یار باوفا ، یکرنگ و بی ریا .

بشنو نوای عاشقانه دلم را ، گوش کن به آهنگ این دل…

آهنگی به سبک صدای دلنشینت و حرفهای عاشقانه ات.

هر چه این دل از مهربانی های تو بگوید باز هم کم است.

بشنو راز این دل را ، راز صادقانه ای که درونش عشق و محبت تو است.

درونش یک دنیا حرفهای ناگفته است ، حرفهایی که درد این دل عاشق من است.

بشنو درد این دل را که به عشق تو زنده است.

دلی که با تو همان عاشقترین عالم است.

احساس آرامش میکنم وقتی تو به حرفهای این دل عاشقم گوش میکنی.

احساس میکنم که حرفهای من برایت شیرین است ، میدانی که اینها همه حقیقت این دل عاشق است.

بشنو که این دل میخواهد زیباترین کلام درونی اش را به تو بگوید .

اینبار با فریاد درونی اش ، با تمام وجودش میگوید که خیلی تو را دوست دارد.

گوش کن به نوای شیرین دوستت دارم

نوای عاشقانه ای که از اعماق دلم می آید.

دلم را در آغوشت بگیر و با تمام وجود گرمای آن را حس کن.

گرمایی که از کلام مقدس عشق سرچشمه میگیرد .

این دل ، همین دلی که اینک در آغوش مهربان تو است میخواهد تا ابد برای تو یکرنگ و عاشق بماند پس آن را

برای همیشه نزد خود نگه دار ، ای تو که لایق این قلب عاشق من هستی.


مواظب قلب عاشقم باش که نشکند، نه به این خاطر که قلب من است ، تنها به این خاطر که تو در قلبمی .بشنو نوای

این دل را ، با آهنگ
دلنشین عشق و شعر زیبای دوستت دارم …





:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
narges در تاریخ : 1390/2/18/0 - - گفته است :
salam doste aziz webe khobi dari
be manam sar bezan

/weblog/file/img/m.jpg
narges در تاریخ : 1390/2/18/0 - - گفته است :
salam doste aziz webe khobi dari

be manam sar bezanپاسخ: چشم عزیزم

/weblog/file/img/m.jpg
davood در تاریخ : 1390/2/18/0 - - گفته است :
سلام
وبلاگ خوبي درست كردي . تبريك مي گم . خوشحال ميشم اگر سايت ما را هم با عنوان خريد فلش هاي فانتزي لينك كني . منم لينكت كردم
فروشگاه اينترنتي ماد سيستم ايرانيان محصولات Cymex را با كيفيتي برتر و قيمتي مناسب و مطابق با استاندارد هاي روز اروپا با جديدترين فلش هاي فانتزي و اسپيكر هاي لپ تاپ در طرح هايي كلاسيك ، منحصر به فرد ، زيبا و جوان پسندي در دو نوع 4 گيگ و 8 گيگ به بازار ايران معرفي مي كند كه بدون شك شما را مبهوت خود خواهد كرد براي ديدن محصولات و جزئيات بيشتر مي توانيد به سايت شركت كه در زير آمده است مراجعه نماييد :
سايت شركت ماد سيستم ايرانيان با محصولات معتبر Cymex http://www.maadiransystem.com/
http://cymex.loxtarin.com/


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: